7 mars 2010

Jag ska bara

Vad gjorde du kl 08 imorse: Fixade mig inför jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan: fixa och frixa med allt möjligt
Det sista du sa högt: okej
Det senaste någon sa till dig: Puss!
Vad har du druckit idag: en apelsin mer, och lite mer ;)
Vad var det senaste du åt: en Choklad bit
Vad var det senaste du köpte: hotpants
Vad är det för färg på din ytterdörr: svart
Vad är det för väder hos dig nu: mörkt och kallt
Godaste glassmaken: Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: skeptisk..
Sover du tungt: ibland?
Drömmer du mardrömmar: det förekommer
Trivs du med ditt jobb: Ja men inte drömjobbet..
Favoritklädsel: Sommaroutfits
Favoritlåt just nu: många!
Vad ser du om du tittar till höger: ut
Vad gör dig glad just nu: komplimanger
Vad ska du göra härnäst: sova
Höger eller vänsterhänt: Höger, vänster när jag äter!
Humör just nu: trött
Favoritgodis: choklad
Kläder just nu: hotpants och linne
Sommarplaner: är på g..
Hur många kuddar sover du med: tre
Spelar du något instrument: gitarr!
Morgon eller nattmänniska: nattuggla
Vad är viktigast för dig: Mina vänner och min familj
Är du kittlig: kanskeeee..
Snarkar du: Nej men jag låter tydligen?
Stjärntecken: våg
Äckligaste insekten: stora spindlar!
Längtar du mest efter just nu: sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar