12 mars 2011

obehag

Inte undra på att jag kände mig konstig i kroppen..
Några timmar efter inlägget gick jag och blev magsjuk ! Fy farao säger jag bara..
Ingen höjdare det där inte!

Igår natt var nog den värsta natten på länge..
Jag var ensam på nedervåningen.
Jag gick mot toan, men kände liksom att jag inte hade någon kontroll..
Allt gick så fort..
Plötsligt satt/låg jag ner på golvet halvvägs utanför badrummet..
Kroppen hade domnat bort, det tjöt i mina öron, och det hade svartnat för ögonen..
Jag låg där och skrek, skrek på mamma..
Hon låg och sov, och hörde mig inte fören ett par minuter efter..
De få minuterna kändes som en evighet..

En otroligt obehaglig upplevelse..

Idag mår jag dock lite bättre idag.
Men är fortfarande matt i kroppen då jag inte ätit något på två dygn..
Nu förbereder jag 11 nya filmer inför kvällen.
Får jag vara frisk imorgon så blir jag glad!

1 kommentar: